29 Mart, 2020 12:10 AM
Zovko Mobility

Najjača žena na svijetu zahvaljujući raznovrsnom jelovniku nikad nije gladna

Za Tia-Clair Toomey svaki dan je drugačiji. Bilo da ima dva treninga u danu, vozi se avionom ili ide na duge vožnje biciklom, aktualna nositeljica naslova najfit žene na svijetu uvijek je u pokretu.

Pobjednica CrossFit igara 2019. godine kaže da je ljepota CrossFita baš u tome što niti jedan dan nije isti i uvijek ima mnogo različitih stvari koje možete raditi. Ipak, ono što joj se nađe na tanjuru često se mijenja.

Tia-Clair nedavno je, komentirajući svoju prehranu za časopis Women’s Health, izjavila da uvijek jede ono za što ima osjećaj da joj tijelo treba ili želi. Kada je počela raditi s nutricionisticom Simone Jane Arthur u 2018. godini, Tia je naučila jesti intuitivno i paziti na sastojke u svojoj prehrani.

“Imam trenericu kojoj mogu vjerovati i s kojom mogu otvoreno razgovarati o svojoj prehrani i željama koje bi ponekad mogle upropastiti moj trud na treningu. Educirala me o tome koliko je važno slušati vlastito tijelo i njegove potrebe, ali istovremeno paziti na sastojke koje konzumiram. To mi je otvorilo oči”, rekla je Tia.

Evo kako izgleda njezin dnevni jelovnik.

Doručak

Čim se probudi (to je obično između 5:30 i 7 sati, ovisno o rasporedu treninga), popije čašu obične vode ili u nju iscijedi jedan limun radi okusa. Uz to pojede dva bombona Goli od jabučnog octa.

“Ponekad pojedem i zob s borovnicama, jagodama i malinama. Također volim kajganu s purećom slaninom i avokadom, uz tost od kiselog tijesta”, izjavila je.

Proteini i masnoće iz ovih obroka održavaju njezinu sitost do sljedećeg obroka, prenosi indexhr.

Ručak

Njezin omiljeni ručak je stir fry.

“Zbilja volim pripremiti dobar stir fry s puno različitog povrća. Ono što je super je da povrća mogu dodati koliko želim, a onda samo promijeniti izvor proteina”, ističe Tia.TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

U pripremi ručka koristi samo ulje od kokosa, a sva ostala ulja izbjegava. Ponekad ipak malo promijeni jelovnik pa umjesto stir frya pojede odrezak sa šparogama i krumpirom ili jaja na pecivu.

“Ono što pokušavamo osigurati je da tijelo energiju crpi iz cjelovitih namirnica poput voća i povrća i dobrih proteina poput pilećih prsa ili ribe”, dodala je njezina trenerica Simone.

Večera

Za večeru često kuha kelj s malo soli i uz to pojede komad lososa ili ostatke odreska od ručka. To je zdrav i zadovoljavajući obrok koji je i dovoljno lagan da ne padne teško na želudac.

“Pokušavam večerati manje porcije da ne legnem punog želuca”, pojašnjava Tia koja uvijek pokušava večerati oko 19 sati da bi organizmu dozvolila dovoljno vremena da probavi hranu prije nego što ode u krevet oko 21.

Grickalice

Tia uvijek pri ruci pokušava imati nešto što joj održava energiju.

“Pazim da se nikad ne osjećam gladno i da imam nešto što mogu pojesti na brzinu. Prije treninga obično uzmem jednu ili dvije proteinske vrećice Fuel for Fire, a kada sam na natjecanju, u torbi uvijek nosim banane”, rekla je Tia i dodala da nakon treninga obično pojede ostatke ručka. Za svaki slučaj, u teretani ima i ormarić za hranu.

“Tijekom treninga izložim tijelo velikom naporu i želim biti sigurna da odmah može dobiti neku hranu radi oporavka. To nisu obilni obroci, ali su dovoljni da tijelo dobije ono što traži.

RH Saloni Živinice